PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Orbitrole hydrauliczne zawory skrętu » Orbitrol OSPC 125 ON zawór wspomagania skrętu
ORBITROL wspomaganie kierownicy zawór skrętuORBITROL wspomaganie skręcania hydrauliczny zawór skrętu
ORBITROL wspomaganie kierownicy zawór skrętu
ORBITROL wspomaganie skręcania hydrauliczny zawór skrętu

Orbitrol OSPC 125 ON zawór wspomagania skrętu

Dostępność: Dostępność - 3 dni

Koszt wysyłki: od 36,00 zł

Numer katalogowy: 1880

Kod producenta: DSCU-125-H1S-13-80N

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Objętość geometryczna: 125 cm 3 / obrót

Przepływ: zalecany od 10 l / min. do 14 l / min.

Ustawienia zaworów: przelewowe 160 bar, szokowe 240 bar

Mocowanie: 4x śruba M10 - 16mm - do kolumny kierownicy


Ceny widoczne po zalogowaniu

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP)

KOD SKRAW MET: 1880
#Orbitrol hydrauliczny, hydrauliczny zawór skrętu, wspomaganie kierownicy  - sterowanie hydrauliczne służy do wspomagania pracy kierownicy przy skręcaniu. Sterowanie czyli układ sterowania kierownicą takie składa się z orbitrola (zawór skrętu - zamocowany do drążka kierownicy) plus siłownik. Praca hydrostatycznych zaworów skrętu polega na otwieraniu i zamykaniu przepustu cieczy w układzie wspomagania kierownicy. Zawory skrętu pełnią funkcję kontrolera i sterownika kół skrętnych maszyn. Umożliwiają prawidłowe, precyzyjne i bezpieczne prowadzenie pojazdów. Orbitrole posiadają korpus z wyprofilowanymi kanałami, w którym znajduje się element służący do zasłaniania i odsłaniania otworu wylotowego dla cieczy. Do zmiany jego położenia dochodzi pod wpływem ruchów kierownicy. Gdy wskutek jej obrotów dojdzie do odsłonięcia otworu wylotowego, czynnik hydrauliczny jest wtłaczany przez pompę do jednego z siłowników, czyli części odpowiedzialnych za zmianę pozycji kół. Wysuw siłownika jest związany z ilością oleju, która do niego napływa.

Cechy orbitroli hydraulicznych: wzmocnione uszczelnienie - brak wycieków, wzmocniony konstrukcja, niewielkie wymiary i łatwy montaż, płynna praca ciężkich maszyn, łatwe i wygodne sterowanie kierownicą nawet przy ciężkich maszynach z obciążoną osią..

1. Przeznaczenie -, zawór do montażu w maszynach i rządzeniach wyposażonych w układ hydrauliczny.
2. ON -open normally - (normalnie otwarty) w momencie gdy kierownica nie zmienia położenia, olej porusza się swobodnie w układzie,  przepływa przez orbitrol i spływa do zbiornika (nie powodując nadmiernego obciążenia pompy). W przypadku zmiany położenia kierownicy, zawór zostaje uruchomiony - wspomaga ruch kierownicy.
3. Posiada zawory szokowe - wydłuża żywotność orbitrola (240 bar)
4. Temperatury pracy: - 40 C ... + 60 C, zalecana temperetura pracy: - 30 C ... + 60 C
5. Lepkość oleju: 12 mm2 /s ... 400 mm2 /s

6. Porty przyłączeniowe:

  • Gwinty wewnętrzne przyłącza (P, T, A, B) BSP G1/2''
7. Korpus - żeliwny sferoidalny, malowany
8. Wymiary - długość 137 mm

Szeroko stosowany w ciężkich pojazdach  w branży rolniczej, leśnej, przemysłowej, samochodowej, komunalnej (traktory, kombajny, widlaki, koparki, wózki widłowe, urządzenie przemysłowe, pojazdy ciężarowe, ciągniki rolnicze, mini traktorki, spycharki, ładowarki, maszyny budowlane, ...).

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
    ostatnio oglądane produkty
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
    Nie pokazuj więcej tego komunikatu